جهان ورزش
 
 
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 21:35 ::  نويسنده : عرفان

     رئال مادريد شنبه شب و در ديدار با سويا در ورزشگاه سانچس پيسخوان با نتيجه 0-1 مغلوب تيم ميزبان شد. در پايان اين بازي ژوزه مورينيو، مربي رئال مادريد در سالن کنفرانس خبري شرکت کرد و پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد. او که به شدت ناراحت و کلافه بود اينگونه پاسخگوي خبرنگاران شد


*تيم در نيمه اول خيلي بد بود. اين بازي را چطور تشريح مي کنيد؟


فقط در نيمه اول خيلي بد بود؟ خيلي لطف داريد. آن چيزي که من ديدم،از دقيقه اول تا آخرين دقيقه بازي، بد بود. سويا با شايستگي به پيروزي رسيد و اين هم يک شکست ديگر بود که شايستگي اش را داشتيم. حرف زيادي براي گفتن نيست؛ چون نمي توانم خيلي دور بروم. به سويا تبريک مي گويم،چون براي برد در اين بازي تمام توانش را به کار گرفت و هيچ شکي نيست: ما پاداشي را گرفتيم که به خاطر يک بازي سنگين و بي رمق شايستگي اش را داشتيم





*فکر مي کنيد که ماجراي رونالدو و ناراحتي او ممکن است روي تيم تاثير گذاشته باشد؟


نه فکر نمي کنم. به نظر من اين بازي، تفاوت زيادي با بازي با ختافه نداشت. با بازي با گراندا که در آن به پيروزي رسيديم هم چندان تفاوتي نداشت. اين هيچ ربطي با شايعات و گمانه زني هاي دو هفته اخير ندارد و به شرايط روحي مرتبط است. من توانستم سر دو يا سه بازيکن را بالا بگيرم و الان مي توانم بگويم که اين دو يا سه نفر مثل بقيه فکر نمي کنند.الان در تيم، بازيکنان محدودي هستند که ذهنهايشان برروي فوتبال متمرکز و متعهد باشد، و اين اصل ماجراست ولي بايد بگويم که اگر ذهن بازيکنان تيم متعهد نيست، تقصير مربي تيم است که من هستم؛


*فکر مي کنيد براي حل اين مشکل چه بايد کرد؟


من دو بازيکن را تعويض کردم و دلم مي خواست که مي توانستم 7 تعويض بکنم. يکي از مسائل دنياي فوتبال بايد اين باشد که اجازه دهند که تعويض هاي بيشتري انجام دهيم. نمي توان بازي را بيش از سه بار براي انجام تعويض ها متوقف کرد و از اين جهت، به نظرم صحيح مي رسد. ولي کاش مي شد تعويض هاي بيشتري انجام داد. نمي خواهم بگويم که اوزيل و دي ماريا، بدتر از ساير بازيکناني بودند که در طول 90 دقيقه بازي کردند. به عنوان مثال مي توان از اولين گل بازي حرف بزنيم. نمي توانيم بيشتر و بهتر از اين روي ضربات ايستگاهي کار کنيم. هر بازيکن دقيقا ماموريت و مسئوليتش را مي داند. ما نقشه هاي گرافيکي داريم و روي اينها کار مي کنيم. اگر اين تيم را با سويا مقايسه کنيد، کاملا مشخص است. بازيکنان سويا هرکاري مي کردند، با قدرت تهاجمي فوق العاده، مي خواستند سريع بازي کنند. تيم من اين کار را مقابل بارسلونا انجام داد و ديگر اين کار را مقابل تيم هاي ديگر نديديم ولي وقتي شما مي خواستيد که به انتشار اخبار زرد بپردازيد، من مي خواستم درمورد فوتبال صحبت کنم. چون در حال حاضر، اين تيم ، تيم من نيست. هرچند که سرمربي هستم و مسئوليت با من است


*اختلاف هشت امتيازي اي که از الان با بارسلونا داريد، شمارا نگران نمي کند؟


من نگران تيمم هستم؛ چون از زماني که فصل شروع شده، تنها در سوپرکاپ بازي واقعي مان را به نمايش گذاشتيم. مقابل والنسيا هم اندکي بازي کرديم. مقابل ختافه و سويا هيچ کاري نکرديم و مقابل گرانادا هم کار خيلي کوچکي انجام داديم. در حال حاضر من تيمي ندارم.



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان ورزش و آدرس sport.zp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 14075
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

كد ماوس