ریال
 
جهان ورزش
 
 
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : عرفان

 بعد از باخت دردناک شنبه شب رئال مقابل سويا، در ورزشگاه سانچس پيسخوان، شاگردان ژوزه مورينيو روز يکشنبه تمرينات خود را از سر گرفتند و البته تلاش مي کردند تا شکست تلخ 0-1 شنبه شب و فاصله 8 امتيازي با بارساي صدرنشين در جدول رده بندي رقابت ها را به دست فراموشي بسپارند؛ فاصله اي که در طول تاريخ رقابت هاي لاليگا، کم نظير بوده.

اين اولين بار در طول کارنامه مربيگري مورينيو نيز هست که تيمش در سه ديدار رسمي متوالي در خارج از خانه، متحمل شکست مي شود: باخت به ختافه در ورزشگاه کوليسئوم، شکست 0-1 مقابل سويا در ورزشگاه سانچس پيسخوان و ناکامي در بازي رفت سوپرکاپ اسپانيا در ورزشگاه نوکمپ و در مصاف با  بارسلونا. با اين آمار، رئالي ها بايد دست به دامان بارسا باشند تا امتياز از دست بدهد تا کهکشاني ها بتوانند اميدهايشان براي دفاع از عنوان قهرماني فصل گذشته را بازيابند.. اين درحالي است که در فصل گذشته رقابت هاي لاليگا، رئال تا روز10 دسامبر شکستي را متحمل نشده بود.



البته اين طور به نظر مي رسد که خوش بيني و روحيه به اردوي تيم مادريدي بازگشته و شاگردان آقاي خاص، قصد دارند تا با فراموش کردن فاجعه اي که در رقابت هاي لاليگا برايشان رخ داده، خودشان را براي اولين ديدار در مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا و مصاف با منچستر سيتي، قهرمان فصل قبل رقابت هاي ليگ برتر انگليس، آماده کنند؛ آنها به دنبال آن هستند دقيقا مثل همان اتفاقي که در دور برگشت بازي سوپرکاپ اسپانيا رخ داد، اين بار نيز از بازي وسط هفته اي شان براي تغيير اوضاع بهره ببرند. آنها با انگيزه اي بالا تمريناتشان را آغاز کرده اند تا با کسب يک نتيجه دلچسب مقابل منچسترسيتي، حال و هوايشان را عوض کرده و بتوانند روزهاي تلخ اخير را به دست فراموشي بسپارند.


مارسلوي برزيلي در اين باره گفت:« حالا نوبت رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپاست. ما بايد به کسب يک پيروزي مقابل سيتي فکر کنيم تا بتوانيم اندکي روحيه تيم را بهبود ببخشيم.»


په په، ستاره پرتغالي رئال هم اين فاصله را چندان تعيين کننده نمي داند .او دراين باره گفته:« امتيازهاي زيادي پيش روست. رقابت هاي اين فصل  لاليگا، مثل پارسال نخواهد شد. فکر مي کنم که بارسلونا هم امتياز از دست خواهد داد و به نظر من اين روزها ما بايد آماده باشيم تا در تمام بازي هاي بعدي مان به پيروزي برسيم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان ورزش و آدرس sport.zp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 14068
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

كد ماوس