منچستر
 
جهان ورزش
 
 
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 14:57 ::  نويسنده : عرفان

منچستريونايتد در ديدار نخست خود در ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در اولدترافورد برابر گالاتاسراي ترکيه قرار خواهد گرفت.

منچستريونايتد و گالاتاسراي در دور حذفي ليگ قهرمانان اروپا در سال 1993 با يکديگر روبه‌رو شدند. 2 تيم در انگليس به تساوي 3 بر 3 رسيدند و يونايتد براي حضور در مرحله بعد بايد گالا را در ترکيه شکست مي‌داد ولي تساوي بدون گل نتيجه ديدار برگشت بود تا شياطين سرخ حذف شوند.

رايان گيگز در اين مورد گفت: آن روز را به روشني در خاطر دارم. هيچ‌گاه آن را فراموش نمي‌کنم. در آن زمان 19 ساله بودم و وقتي به فرودگاه پا گذاشتم، تعداد زيادي از هواداران گالاتاسراي نوشته‌هايي در دست داشتند و با فريادهايشان از تو استقبال مي‌کردند. اشيايي نيز به سمت ما پرتاب شد. هواداران گالا تمام شب بيرون هتل ما شعار مي‌دادند تا ما نتوانيم بخوابيم و مردم نيز به اتاق‌هاي ما تلفن مي‌زدند.

وي ادامه داد: پيش از آغاز ديدار سرمربي به ما گفت بايد به جو ورزشگاه عادت کنيد. 90 دقيقه پيش از بازي هواداران داخل زمين حضور داشتند. جو عجيبي بود. ما در ميانه زمين ايستاده بوديم و هواداران همچنان شعار مي‌دادند. زماني هم که ديدار به پايان رسيد همه چيز آشفته بود. اريک کانتونا نيز در جريان بازي اخراج شده بود. پليس‌هاي مسلح در تمام زمين حضور داشتند. کلاه ايمني داشتند و باتوم حمل مي‌کردند. ما فقط مي‌خواستيم با سرعت به رختکن برويم که در امان باشيم. مشخص بود که ما در آن ديدار نتيجه دلخواه را نگرفتيم ولي تجربه بسيار بزرگي براي ما بود. آنها تيم خوبي بودند و اکنون نيز تيم خوبي هستند. بدون شک کاري سخت برابر آنها خواهيم داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان ورزش و آدرس sport.zp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 14079
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

كد ماوس