بارسا
 
جهان ورزش
 
 
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : عرفان

  بارسلونا شنبه شب درحالي بازي مقابل ختافه در ورزشگاه کوليسئوم آلفونسو پرس را آغاز کرد که مسي در ترکيب اصلي اين تيم نبود. در نهايت اين بازي با حضور مسي در تيم و با نتيجه 1-4 به پايان رسيد.


در پايان اين مسابقه، تيتو ويلانووا، مربي جوان بارسلوناکه در اين بازي هم از حضور برروي نيمکت تيمش محروم بود و بازي را از سکوها تماشا مي کرددر جمع خبرنگاران قرار گرفت و گفت:«مهمترين نکته اين است که ما از 12 امتياز ممکن، همه آن را کسب کرديم. ما تلاش کرديم تا بازي را کنترل کنيم و به اندازه کافي صبور باشيم. ما برديم و شايد حتي مي توانستيم بيشتر از اين به گل برسيم.»





اين شروع ايده آلي براي تيتو برروي نيمکت مربيگري بارساست؛ البته خوداو ترجيح مي دهد تا به اين مسائل فکر نکند. تيتو دراين باره گفت:« من نه اين موضوع فکر نمي کنم. ما 4 بازي در لاليگا برگزار کرديم و من فقط نگران اين هستم که تيمم اين شرايط را حفظ کرده و بهتر شود؛ هنوز کارهاي زيادي براي انجام دادن مانده.»


او درمورد مصدوميت پويول گفت:« يکشنبه تست هاي بيشتري انجام خواهيم داد؛ به ويژه در زماني که او کمي استراحت کرده باشد. اين مشکلي است که ما هميشه درمورد مدافعان مرکزي مان داشته ايم. مي دانيم که پويول چقدر براي ما مهم است. او انسجام و نظم زيادي به خط دفاعي مان مي دهد و هميشه حضورش خوب و مثبت بوده.»


تيتو درمورد نيمکت نشيني مسي و حضور تياگو در ترکيب ثابت بارسا گفت:« من با مسي صحبت کردم. او در اردوي پيش فصل فعاليت زيادي داشت و اندکي خسته بود. مي توانست از ابتدا براي تيم بازي کند ولي مي خواستيم تيم اصلي مان کمي قبراق تر باشد. من از حضورتياگو در ترکيب اصلي تيم چندان تعجب نکردم؛ چون مي دانم که تياگو چه قابليت هاي زيادي دارد. او در پست اختصاصي اش خيلي به ما کمک کرد.»


بارسلونا در بازيهاي خارج از خانه مهمي مثل بازي با اوساسونا و ختافه که در خانه قدرت مضاعفي دارند به نتايج مطلوبي دست يافته. تيتو دراين باره گفت:« اين دو زمين از نظر تاريخي، کار را براي تيم هاي حريف سخت مي کنند و هيچ وقت بازي در اين زمينها کار آساني نبوده. هميشه خيلي خوب است که در اين ورزشگاه ها به نتيجه مطلبو برسي. وقتي به زمين تيمي مي روي که بازي کردن در آن سخت است، هميشه انگيزه بيشتري داري. در اين ورزشگاه ها، فضا سردتر از حالت عادي است. ولي در بازي شنبه با ختافه، از همان دقيقه اول ما بهتر بازي کرديم؛ اميدوارم که اين نشان دهنده آن باشد که ما به دنبال قهرماني لاليگا هستيم؛ هرچند که هنوز 34 بازي ديگر مانده.»


بخش پاياني صحبت هاي تيتو درمورد آلوس و سسک بود:« داني آلوس براي آنکه تيم بهتر شود، تمام تلاشش را انجام داد. او از برزيل آمده بود و تنها 3 روز از بازگشتش مي گذرد و به خاطر خستگي سفر، کار برايش سخت بود. مونتويا هم خيلي خوب بازي کرد. سسک هم عملکرد خيلي خوبي داشت و از بازي اش واقعا خوشم آمد.»



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان ورزش و آدرس sport.zp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 14083
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

كد ماوس